×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار خوزستان شفاف بگوید چه کسانی مانع تغییرات مدیران می شوند؟

هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: ایجاد تغییر و تحول در سطح مدیران استان و بکارگیری مدیران کارآمد، جهادی، فسادستیز، مردمی، متعهد و ولایی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب اسلام اجتناب ناپذیر است.

وی عنوان کرد: در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری و در محضر مقام معظم رهبری امام خامنه ای، سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهوری اظهار کرد که دولت سیزدهم با خواست مردم جهت تحول و تغییر در کشور و جهاد و خدمت به آنان کار را شروع کرده و طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد و شعار تحول و تغییر را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

صالح راد افزود: در صدور احکام اعضای کابینه و استانداران که تا به حال کارشان را شروع کردند به صراحت به رعایت و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید شده است، حال سوال اینجاست وقتی مردم و دولت و ارکان نظام خواهان تغییر در سطوح مدیریتی کشور بنفع مردم و با هدف بکارگیری نیروهای جهادی و کاری و مردمی هستند چرا در استان خوزستان تا کنون این مهم اتفاق نیفتاده و هنوز استان در ادارات کل و … با مدیریتهای سابق اداره می شود؟

وی تصریح کرد: اگر مدیریتهای گذشته استان در سطوح مختلف مناسب و کاری بودن چرا وضعیت استان اینگونه است و اگر مدیران مناسب نیستند چرا تا به حال جابجا نشده اند؟ آیا در استان خوزستان مدیران ارزشی و متعهد و متخصص کم داریم؟

صالح راد در بخشی دیگر عنوان کرد: استاندار خوزستان در مصاحبه اخیر خود عنوان نمود عواملی هستند که مانع جابجایی مدیران ناکارآمد میشوند؛ ما از وی می خواهیم بصورت شفاف برای افکار عمومی اعلام نماید چه کسانی مانع جابجایی مدیران ناکارآمد در استان میشوند؟

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم در استان خوزستان رنجها و سختی های زیادی را در عرصهای مختلف تحمل کردند اما با نجابت و حب به انقلاب و نظام و ولایت در مسیر انقلاب حرکت کردند و هرگز دست از حمایت انقلاب خود بر نداشتند. از این رو ما به عواملی که مانع میشوند نیروهای ناکارآمد جابجا شوند هشدار می دهیم که به خاطر منافع شخصی یا جناحی نباید مردم را فدا کنید.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در پایان گفت: اگر در آینده مجددا شاهد چنین مواردی باشیم بدون شک مواد را مستقیم به رئیس جمهور منتقل خواهیم کرد تا به مسئولین مربوطه ماموریت بدهند بررسی کنند که چه کسانی در استان قصد دارند مانع تغییرات مدیریتی شوند.

منبع: هورنیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.