×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بارندگی به مناطقی از خوزستان خسارت وارد کرد

دکتر علی خدادادی اظهار داشت:  امدادرسانی  هلال احمر به مناطقی از استان که بر اثر بارش باران دچار خسارت شده اند در حال انجام است و تیم های امداد و نجات به هفت شهرستان خوزستان برای ارزیابی مناطق پر خطر و آسیب دیده از بارندگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه گزارش هایی از آسیب و خسارت به تعدادی واحد مسکونی روستایی،عشایری و شهری در هفت شهرستان آغاجاری، بهبهان،خرمشهر،شادگان،دزفول،رامهرمز و هفتکل دریافت شده است گفت: در پی گزارش های دریافتی تیم های امداد و نجات این جمعیت به منظور ارزیابی و امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

خدادادی بیان کرد: در آغاجاری در ۲ روستای سرجولکی و “آب باران”  همچنین در برخی مناطق شهری از جمله حسینیه، طالقانی،کوی غدیر و تانکی سفید این شهرستان موارد محدودی از آسیب دیدگی منازل ناشی از شدت بارندگی گزارش شده است.

به گزارش ایرنا مسیر ارتباطی پنج روستای آرپناه بخش هتی شهرستان لالی در استان خوزستان به دلیل طغیان رودخانه های فصلی در پی بارندگی اخیر مسدود شده است.

بارندگی که از جمعه شب در مناطقی از استان خوزستان آغاز شده همچنان ادامه دارد. این بارندگی روز دوشنبه در شمال استان خوزستان شدت بیشتری داشته است.

میزان بارندگی در مناطقی از خوزستان از جمعه شب تا صبح دوشنبه تا ۱۵۰ میلیمتر نیز گزارش شده است.

طبق اعلام هواشناسی بارش باران تا فردا سه شنبه در بیشتر مناطق خوزستان ادامه دارد.

بارش شدید باران در سال گذشته موجب آب گرفتگی بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.