×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
در طرح جامع فاضلاب، مناطق کم‌برخوردار اهواز دیده شوند

سیاوش محمودی در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که با دستور کار ارائه گزارش عملکرد و اعلام برنامه‌های راهبردی خروج شهر اهواز از چالش‌های مربوط به مشکلات فاضلاب و ارائه گزارش عملکرد پیشرفت پروژه دفع آب‌های سطحی برگزار شد، با تشکر از اقدامات آبفا اظهار کرد: اجرای طرح‌های بزرگی در حوزه آب و فاضلاب آغاز شده است و اگر با همت و اراده جدی این مسیر ادامه پیدا کند، اتفاق‌های خوبی در اهواز رقم می‌خورد.

وی افزود: حسب دستور رئیس جمهور باید اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز از ۳۶ ماه به ۲۴ ماه کاهش یابد و مردم و اعضای شورای شهر انتظار دارند که در طرح جامع فاضلاب، مناطق کم برخوردار غرب جاده خرمشهر از جمله مناطق ملاشیه، گلدشت، عین ۲، مندلی و سیاحی دیده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سرقت درب‌های منهول فاضلاب مساله و معضل جدی است و برای مردم و شهر مشکل جدی ایجاد کرده است.

وی در خصوص انتقاد مهداوی عضو شورای شهر اهواز از عملکرد آبفا بیان کرد: آقای مهداوی در مورد موارد خارج از دستور کار صحبت می‌کند و نظم صحن را به هم می‌ریزد.

محمودی افزود: باید در صحبت‌ها انصاف داشته باشیم و گذشته را با وضعیت کنونی مقایسه کنیم؛ چه زمانی در اهواز آبفا همزمان ۱۲۶ پروژه در حال اجرا داشت؟ چنین چیزی در اهواز سابقه نداشته است. قبلا هم گفته‌ام اگر همه مدیران ۱۰ درصد اقدامات امروز را انجام می‌دادند اکنون اهواز با این مشکلات روبه‌رو نمی‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اجرای اطرح فاضلاب اهواز در مناطق حاشیه‌ای نیز بیان کرد: در چند ماه گذشته نقاط دچار آبگرفتگی بسیار زیاد بود اما اکنون تعداد این نقاط بسیار کاهش یافته است. تا چند ماه پیش در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نقطه اهواز بالازدگی فاضلاب داشتیم و شرایط کنونی نشان از کار در این زمینه است. شرایط کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: دولت اهتمام کرده و کارهای خوبی در این زمینه در حال انجام است که جای تقدیر دارد. ما نیز باید صدای‌مان را به کشور برسانیم تا اعتبارات جذب و کارها سریع‌تر انجام شود.

محمودی گفت: شبی نبوده که در نقطه‌ای مساله‌ای رخ داده باشد و مدیر آبفا خوزستان یا اهواز پاسخگو نباشند و مساله مردم را حل نکنند که باید از آن‌ها تشکر کرد هر چند اشکالاتی هم وجود دارد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.