×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیش‌بینی بارش تا ۶۰ میلیمتر در اهواز / آمادگی برای دفع آب‌های سطحی

شهاب صدیقی با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در خوزستان در روزهای آینده، اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از مدت‌ها انتظار بارش خوبی در حوضه‌های مختلف خواهیم داشت؛ وقوع بارش های خوب در حوضه‌های آبریز کارون، دز و مارون پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر این اساس، بارش‌های بالای ۱۰۰ میلیمتر در شهیون دزفول، حسینیه اندیمشک، اندیکا، لالی، ارتفاعات شرق ایذه و دهدز خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به اثر مخاطره و حجم بارش برآورد شده، دو هشدار سطح نارنجی برای کلیه ستادهای مدیریت بحران شهرستان‌ها صادر شده است. روز گذشته نیز هواشناسی هشدار سطح قرمز را صادر کرد که به فرمانداران ابلاغ شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستادهای مدیریت بحران شهرستان‌ها گفت: تمامی سیستم‌های دفع آب‌های سطحی و فاضلاب، بازبینی شده‌اند و آمادگی‌ها دو چندان شده است.

صدیقی گفت: با توجه به اینکه نگرانی‌ها بیشتر در خصوص مرکز استان است، میزان بارندگی که برای اهواز برآورد شده در روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه با حداقل ۲۰ و حداکثر ۶۰ میلیمتر در دوران بارش است.

وی با قدردانی از فعالیت‌ها در حوزه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در شهر اهواز وجود دارد بنابراین هنگام بارندگی، تردد در سطح شهر باید با احتیاط و رعایت نکات ایمنی باشد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.