×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ظرفیت توسعه صنعت پوشاک در خوزستان وجود دارد

رضا نجاتی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حال انجام است که در این زمینه باید از مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: دو واحد تولید پوشاک در حوزه بانوان در شهرک صنعتی شماره یک اهواز فعال شده است که یک کار بسیار خوب و شروع خوبی برای استان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: زمینه و ظرفیت توسعه در حوزه صنعت پوشاک در خوزستان وجود دارد که باید تلاش کنیم این مساله محقق شود. توسعه این بخش‌ها حتی در این دو واحد پوشاک فعال در استان، می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق تولید کمک کند.

نجاتی عنوان کرد: این مساله البته ملزم به این است که شرکت‌های مستقر و فعال در استان به تولید درون استان نگاه داشته باشند زیرا کیفیت تولیدات و همچنین کمیت تولید، مطلوب است.

وی ادامه داد: شرکت‌های فولادی، نفت، حفاری، توسعه نیشکر و… از چنین واحدهای تولیدی در استان بازدید داشته باشند و نوع و کیفیت کالا را از نزدیک ببینند و سپس با این شرکت‌ها برای تامین نیازهای خود قرارداد منعقد کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در این دو واحد تولیدی پوشاک که در شهرک صنعتی شماره یک اهواز فعال هستند، دخترانی مشغول به کار هستند که عمدتا به این شغل نیاز دارند. در جامعه امروز نیاز است که دختران در محل‌هایی به این شکل مشغول به کار شوند و هنر خود را به نمایش بگذارند.

نجاتی بیان کرد: حوزه سیاسی اجتماعی و همچنین امور بانوان استانداری، پشتیبان چنین واحدهای تولیدی هستند تا بحث تولید و اشتغال را در استان شاهد باشیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.