×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ایجاد ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان خوزستان در سال جاری

مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی بلدرچین در شهرستان شادگان اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد شغل در خوزستان، ۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره)، راهبری شغلی است که در ۲ سال گذشته توفیقات بسیار خوبی در بحث اشتغال‌زایی مددجویان کسب کردیم.

بختیاری افزود: سال گذشته در خوزستان ۱۰ هزار و ۹۰۰ شغل با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در قالب طرح راهبری شغلی ایجاد شد. برنامه امسال برای ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد حمایتی در خوزستان، ایجاد ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه استقبال خوبی از  طرح راهبری شغلی انجام شده است، افزود: یکی از اهداف این کمیته، توانمندسازی مددجویان است که ولی‌نعمت این نهاد حمایتی هستند. در شورای اشتغال کشور ماموریت بزرگی به کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ایجاد اشتغال داده شده است.

وی در خصوص طرح پرورش بلدرچین در شادگان گفت: در حال حاضر ٢٩ نفر از مددجویان در این طرح مشغول به فعالیت هستند و میزان کل سرمایه این پروژه ۱۴.۵ میلیارد تومان است. در راستای برطرف‌سازی دغدغه مددجویان از فروش و توزیع محصولات، بازاریابی مربوطه نیز انجام می‌شود.

مرکز پرورش بلدرچین در شهرستان شادگان از طرح‌های راهبری شغلی کمیته امداد امام(ره) خوزستان است که ۲۹ مددجو در آن مشغول به کار شده‌اند.

بازاریابی از دیگر مواردی است که در طرح راهبری شغلی مد نظر است تا دغدغه توزیع کالاهای تولیدی مددجویان وجود نداشته باشد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.