×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در پی تداوم روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان بخشی از بیمارستان رازی اهواز که در دو سال اخیر سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود به چرخه ارائه خدمات عادی بازگشت‌.

وی افزود: در حال حاضر بخش زنان و زایشگاه مجهز و آماده پذیرش بیمار است. بیماران مسمومیت نیز باهماهنگی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان رازی هدایت و اعزام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ارائه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه آن‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان به دو بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ تقسیم شده است. بیماران مبتلا به کرونا عمدتا در بخش‌های آی سی یو بستری هستند و بخش‌های عادی شامل زنان، زایشگاه و جراحی در حال حاضر خالی از بیمار بوده و تنها در بخش‌های عفونی و داخلی حدود ۱۰ تا ۱۵ بیمار بستری هستند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: همچنین از تعداد هفت آی سی یو بیمارستان، یک آی سی یو خالی و دیگری به بیماران غیرکووید اختصاص یافته و در دیگری تنها یک بیمار بستری است، سه مورد دیگر در حال ارائه خدمات به بیماران هستند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بیماران کووید – ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرها در وضعیت آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و مراعات پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.

بیمارستان رازی اهواز بیمارستان سانتر کرونا در استان خوزستان از ابتدای همه‌گیری به عنوان بیمارستان اصلی پذیرای بیماران کووید – ۱۹ و در پیک‌های طولانی و سنگین خوزستان، خط مقدم مقابله با کرونا بوده است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.