×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تجلیل رئیس جمعیت هلال احمر کشور از خانواده شهید علی لندی

دکتر پیرحسین کولیوند روز گذشته و در دیداری صمیمانه با خانواده شهید علی لندی و اعضای برگزاری جشنواره نوجوان فداکار یاد وخاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.

وی ضمن دیدار با خانواده شهید علی لندی نوجوان قهرمان ایذه ای اظهار کرد: این شهید بزرگوار و قصه شجاعت، ایثار و فداکاری شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس همچون شهید بهنام محمدی و حسین فهمیده را زنده کرد و در زمره شهدای شاخص کشور قرار گرفت و بعنوان الگویی نو برای نوجوانان و جوانان معرفی شد.

وی با اشاره به روحیه فداکاری و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: شهید لندی با جانفشانی خود نشان داد مکتب ایثار شهدا همچنان در نوجوانان ما زنده و محیا است.

عموی شهید علی لندی نیز در این دیدار پس از شرح ماالوقع اظهار داشت که ایثار ، رشادت و شجاعت از شاخصه های اخلاقی علی آقا در زمان حیات پر برکتش بود و ایشان دست پروده و ثمره پدر و مادری فداکار بود که از بدو کودکی به عینه شاهد ایثارگری والدین خود بوده و این صفت حسنه در وجود ایشان نهادینه شده بود و برای انجام کارهای جهادی همیشه مشتاق و پیشگام بودند.

عموی این قهرمان ایذه‌ای با بیان اینکه علی با ۹۱ درصد سوختگی هیچگونه احساس ندامت و پشیمانی نداشت و در جواب ما و پزشکان که این‌ موضوع را از ایشان جویا می شدند می گفت هر شخص دیگری نیز به جای من بود همین کار را می‌کرد و اگر دوباره چنین اتفاقی رخ دهد باز هم همین کار را انجام خواهم داد و این نشان از معامله ی آگاهانه و شیرین ، یعنی جان خود در برابر تحصیل رضا و خشنودی خالق بود و خداوند متعال هم عزتی مثال زدنی هم به ایشان داد و زنده تر از پیش عند ربهم یرزقون شد و هم پدر و مادر و دیگر کسانش را عزتمند کرد.

خداوند سبحان در تاریخ یکم مهرماه دو بال پرواز به علی آقا داد و روح پاک و مطهرش را به فراخنای آسمانها برد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید دانش آموز در زمان شهادت ۱۴ سال سن داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.