×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پست برق منطقه ام‌الدبس خوزستان توسعه یافت

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: با توجه به بازدید وزیر نیرو از پست “ام الدبس” و ضرورت توسعه آن به علت افزایش دیماند مصرفی، عملیات نصب و راه اندازی ترانس دوم این پست به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر همراه با یک بی ۱۳۲ کیلو ولت ورودی و سه فیدر ۳۳ کیلو ولت در دستور کار قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی گروه های اجرایی در مدت ۱۵ روز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه زمان معمول اجرای اینگونه پروژه ها سه ماه به طول می انجامد تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع آبرسانی و لزوم توسعه پست، با اتخاذ تمهیدات لازم، افزایش تعداد گروه های اجرایی و کار شبانه روزی همزمان آنها در چند بخش پست، خط و عملیات ساختمانی همچنین تامین تجهیزات لازم مورد نیاز، این بازه زمانی سه ماهه به ۱۵ روز کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: پست ام الدبس در حال حاضر آماده بهره برداری و برق دار شدن است و بعد از هماهنگی لازم وارد مدار می شود.

پیش از این گام نخست پست انتقال ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت پیروزان در جنوب شرق اهواز (شهرستان کارون) به مرحله تست نهایی و آماده بهره برداری رسید که در ماه جاری وارد مدار خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای ۹ هزار و ۱۶۲ کیلومتر خط شبکه انتقال و فوق توزیع برق و ۲۴۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.