×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
رعایت بسیار کم پروتکل‌ها در بانک‌ها و مطب‌های خوزستان

ولی‌الله حیاتی در قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با رهگیری موارد تماس، شناسایی و قرنطینه بیماران، بسیار در کنترل بیماری تاثیرگذار بوده است و موجب شده که مجددا وارد پیک نشویم.

وی افزود: پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی باید پیگیری و سریعا مشکلات لجستیکی برطرف شود. در صورت خوب پشتیبانی نکردن از این طرح، دستگاه‌هایی که عملکرد ضعیفی داشته باشند را اعلام خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان با بیان اینکه برای عبور از این شرایط باید همه پروتکل‌های بهداشتی با هم و همراه با واکسیناسیون رعایت شوند، گفت: متاسفانه با وجود تاکیدهای فراوان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان رعایت پروتکل‌ها در بانک‌ها و مطب‌های استان خوزستان بسیار پایین است بنابراین باید بازرسی استانداری با اقدام جدی، به صورت نمادین چند بانک و مطب را پلمب کند.

حیاتی با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش خوزستان در واکسیناسیون دانش‌آموزان، گفت: میزان پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان در برخی شهرها کم است که امیدواریم در روزهای آینده پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان در این شهرستان‌ها افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش پوشش واکسیناسیون روستاییان نیز افزود: دهیاران و بخشداران باید امکانات خود را در واکسیناسیون بسیج کنند تا در زمان مقرر، میزان پوشش واکسیناسیون به هدف مورد انتظار برسد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.