×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
حضور ۴۳ دندانپزشک عضو گروه جهادی منتظران ظهور در زندانهای خوزستان

گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از ۴۳ نفر دندانپزشک و تیم فنی مربوطه به مدت چهار روز در زندانهای خوزستان مستقر شدند و به ارائه خدمات دندانپزشکی به زندانیان، خانواده های زندانیان و سربازان وظیفه به صورت کاملاً رایگان پرداختند.

این تعداد برخورداری از خدمات دندانپزشکی گروه پزشکان عضو گروه جهادی منتظران ظهور شامل ۶٠٠ نفر زندانی ، ۹٠ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان و ۱۲ نفر از پرسنل وظیفه در زندانهای اهواز بوده است

گفتنی است این تعداد، مجموعا از ۱۲۶۲ نفر مورد خدمت درمانی شامل کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم(پرکردن و…) و همچنین رادیولوژی تشخیصی بهره مند شدند.

حجت الاسلام دکتر صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان که برای بررسی روند خدمات این گروه جهادی در زندان سپیدار اهواز حضور یافته بود، ضمن تشکر از سرپرست و اعضای گروه جهادی منتظران ظهور گفت: در راستای سیاستهای تحولی و تعالی نظام قضایی که توسط ریاست محترم قوه قضاییه ترسیم شده است، شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به زندانیان و رعایت حقوق شهروندی آنان در زندان های استان هستیم.

وی با اشاره به هزینه بالای خدمات دندانپزشکی در جامعه گفت: این اقدام مدیرکل زندانهای خوزستان و حضور ارزشمند گروه دندان پزشکان جهادی از استان‌های مختلف کشور به خوزستان آمده اند، موجب شده تا عده قابل توجهی از زندانیان، خانواده های آنان و سربازان وظیفه در مدت زمانی کوتاه، و با تلاش فشرده- تخصصی و کیفی، از خدمات متنوع دندانپزشکی برخوردار شوند.

مدیرکل زندانهای خوزستان نیز در این ارتباط گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و تشکل های مردم نهاد از تدابیر نوینیست که در عصر تحول و تعالی نظام قضایی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه و رئیس سازمان زندانهای کشور فراهم شده تا صاحبان خدمات تخصصی جامعه توانند با حضور در زندان ها به زندانیان و خانواده های آنان که قالباً از اقشار محروم ، کم بضاعت و نیازمند هستند کمک نمایند.

پژمان پروین تصریح داشت: گروه دندانپزشکان جهادی منتظران ظهور با حضور در زندان های سپیدار اهواز، مرکزی اهواز، کانون اصلاح و تربیت، زندان ماهشهر و زندان رامهرمز طی ۴ روز خدمت فشرده به زندانیان، حدود ۱۲۷۰ خدمت دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم و پر نمودن دندان را برای گروههای هدف به انجام رساندند.

وی با تشکر از دکتر عادلی سرپرست این گروه جهادی گفت: با برنامه ریزی لازم شاهد تکرار این حضور به صورت نیم ساله خواهیم بود- ضمن اینکه از حضور و مشارکت پزشکان متخصص استان در رشته های مختلف برای حضور در زندان‌ها و خدمات جهادی درمانی به زندانیان و خانواده های زندانیان استقبال می کنیم

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.