×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار خوزستان دوشنبه پاسخگوی تماس های مردمی خواهد بود

رسول امیری  گفت: در راستای سیاست های دولت مردمی برای ایرانی قوی، استاندار خوزستان جهت پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم شریف استان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه‌ مورخ ۲۶ مهرماه از طریق تلفن برخط (۱۱۱) سامانه ارتباطات مردمی دولت پاسخگوی تماس شهروندان استان خوزستان خواهد بود.

وی افزود: همچنین تعدادی از شهروندان که موضوعات و مشکلات آنها به رغم پیگیری از طریق سایر دستگاه ها و ادارات برطرف نشده است با هماهنگی و اطلاع رسانی قبلی که صورت گرفته است با استاندار خوزستان ملاقات خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان توضیح داد: شهروندانی که متقاضی ملاقات حضوری با استاندار می باشند می بایست درخواست خود را با ذکر مشکل به واحد ارتباطات مردمی (سامد) و یا سامانه ۱۱۱ اعلام نمایند.

امیری ادامه داد: پس از دریافت شکایت شهروندان موضوع مطروحه آنها از طریق دستگاه متولی پیگیری و اعلام نتیجه خواهد شد و  چنانچه دستگاه مربوطه در زمان مشخص پاسخگو نبوده یا موضوع در حوزه اختیارات دستگاه نباشد برنامه ریزی لازم جهت ملاقات با استاندار از طریق مدیریت عملکرد،

بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان انجام و به شهروند مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره کل بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد) و شماره تلفن ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم نموده است تا پیشنهادات، درخواست ها، انتقادات، نظرات وشکایات خود را منعکس نمایند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.