×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
معاون وزیر راه و شهرسازی: اندیکا محروم ترین نقطه در توسعه راهها است

خیرالله خادمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ویژه مناطق زلزله زده اندیکا در سرسرای اداری مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: در خوزستان ۱۵ طرح بزرگ در بخش راه وجود دارد که بر اساس میزان اعتبارات در حال اجرا هستند.

وی افزود: ۲ طرح ریلی اصفهان  – اهواز و شلمچه – بصره نیز در برنامه کاری قرار دارد و امید است در آینده اجرای این طرح‌ها آغاز شود.

خادمی به طرح پاشنه زاگرس درفول- اصفهان اشاره کرد و گفت: این طرح در سال ۸۸ تصویب شد که در صورت رونق این جاده، بخش‌های مختلف از جمله اشتغال و گردشگری متحول می‌شود اما اعتبارات ملی آن کم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین طرح مسجد سلیمان به بازفت که اندیکا را دربرمی‌گیرد در سال جاری افزایش اعتبار خوبی داشته و ۲ تونل در گردنه تاراز به مناقصه گذاشته شد و  فعالیت از سمت چهار محال بختیاری آغاز شده است.

وی توضیح داد: در ۲ سال گذشته طرحی از الیگودرز به لالی در دستور کار قرار گرفت که مطالعات آن در حال انجام است و کار از سمت الیگودرز به طول ۴۵ کیلومتر آغاز شده و تلاش می‌کنیم با سرعت انجام شود.

محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری که روز جمعه برای بازدیداز مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرده بود در این نشست حضور داشت.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.