×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تهیه پوشاک دانش‌آموزی کاملا اختیاری است

کوروش مودت در خصوص پوشاک دانش‌آموزان، اظهارکرد: با توجه به این‌که امسال برای پوشاک دانش‌آموزان بخشنامه متمرکزی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشد، تصمیم‌گیری در این خصوص به استان‌ها محول شد. بر این اساس و با توجه به این‌که بازگشایی مدارس به صورت غیرحضوری انجام شده، تهیه پوشاک دانش‌آموزان کاملاً اختیاری است.

وی با اشاره به دلیل اختیاری بودن تهیه پوشاک، افزود: با توجه به این‌که آموزش در مدارس غیرحضوری است و احتمالا از آبان‌ماه حضوری شود، امکان داشت که در صورت سفارش دادن برای دوخت لباس دانش‌آموزان، تولیدی‌ها با ضرر مواجه شوند. به این دلیل نیز امسال تهیه پوشاک کاملا اختیاری است. اما اگر والدین مایل هستند برای فرزند خود پوشاک تهیه کنند، می‌توانند از طریق انجمن اولیاء و مربیان مدرسه اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: امسال هیچ‌گونه اجباری برای تهیه پوشاک دانش‌آموزی وجود ندارد اما دانش‌آموز باید لباس مناسبی داشته باشد. البته با توجه به اینکه به نظر می‌رسد که مدارس از آبان‌ماه حضوری شوند در صورت نیاز دوباره در شیوه‌نامه تهیه پوشاک دانش‌آموزان بازنگری خواهد شد.

مودت در پایان در خصوص فعالیت بوفه‌ها در صورت بازگشایی، گفت: در خصوص بوفه‌های مدارس نیز پس از بازگشایی قطعا شیوه‌نامه جدید برای فعالیت بوفه‌ها اجرایی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.