×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هوشمندسازی از مهم‌ترین مولفه‌های ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است

سردار سیدمحمد صالحی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار » آغاز شده است؛ برای رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به مولفه‌های مختلفی نیاز داریم که یکی از آنها هوشمندسازی است.

وی همچنین با بیان اینکه در کنار هوشمندسازی، چابک‌سازی و مقتدرسازی از راهبردهای اصلی پلیس است اظهار داشت: هوشمندسازی و امنیت پایدار برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که می‌فرمایند مردم می‌خواهند ناجا قوی و مقتدر، هوشمند و پیچیده باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان به تاثیرگذاری پلیس هوشمند در ارتقای رضایتمندی شهروندان اشاره کرد و گفت: فرمانده کل نیروی انتظامی پیش از این در زمینه تاثیر هوشمندسازی پلیس‌های تخصصی اشاره داشتند که در مجموعه عظیم نیروی انتظامی با وجود ماموریت‌های بسیار می‌طلبد که در ارائه خدمات به مردم تحول ایجاد شده و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی گفت: ۲ سال است که جامعه ما درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا است و کارکنان نیروی انتظامی نیز تمامی ظرفیت‌های درمانی و بیمارستانی خود را برای ارائه خدمت به مردم در اختیار متولیان امر درمان قرار داده ضمن اینکه نیروی انتظامی در زمینه فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل ترددها و مقابله قاطع با سوداگران و احتکار کنندگان حضوری فعال داشته است.

سردار صالحی در خصوص مشکلات و بی نظمی های اخیر که در خوزستان رخ داد نیز اظهار داشت: با برخورد قاطع با هنجارشکنان تلاش شده تا رضایتمندی در جامعه شکل گرفته و هنجارشکنان پیام قاطعیت نیروی انتظامی را به درستی دریافت کنند.

وی همچنین با تشریح بخشی از تلاش نیروی انتظامی خوزستان در ۶ ماه نخست سال جاری گفت : در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در حوزه برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اجرای طرح‌های مختلف برای کنترل محورهای مواصلاتی در پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح خوزستان اقدامات خوبی به همت و تلاش تمامی همکاران صورت گرفت و کشف مواد مخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز و قاچاقچیان سلاح و مهمات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش کشف را در حوزه سلاح جنگی ‌داشتیم.

سردار صالحی در ادامه یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی را گرامی داشت و هفته نیروی انتظامی را به تمامی مجاهدان فی سبیل الله و خانواده های صبور آنها تبریک گفت و افزود: این مناسبت را فرصت مغتنمی می‌دانیم تا قابلیت های ناجا را به جامعه معرفی و جلب مشارکت‌های عمومی در برقراری نظم و امنیت را شاهد باشیم .

وی افزود: نیروی انتظامی چشم انداز سالانه خود را در قالب چند مفهوم ترکیبی و متناسب با شرایط روز انتخاب کرده و به عنوان یک محور و مسیر روشن جهت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه معرفی می نماید.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.