×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
یک ریال در مرکز شهر هزینه شود، باید در حاشیه بیشتر باشد

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز، اظهار کرد: برنامه مشخص است و همه ما می‌دانیم که منابع محدودی داریم؛ اینکه دولت قبل، آنقدر دولت قبل از خود را مورد تاخت و تاز قرار می‌داد چون می‌فهمید شرایط سخت است. این دولت نیز می‌داند که بالاخره شرایط سخت است پس باید عزم خود را برای کار و تلاش جزم کند.

وی افزود: امروز دیگر مردم از ما حرف نمی‌پذیرند بلکه عمل  می‌خواهند. دولت و مجلس انقلابی و مسئولین انقلابی، شب و روز نمی‌شناسند. باید برنامه‌ای در اختیار داشته باشیم و عدالت اجتماعی که مساله بسیار مهمی است، رعایت شود یعنی اگر قرار باشد یک ریال در مرکز شهر هزینه شود در حاشیه شهر نیز باید بیشتر هزینه شود. الحمدلله عزم و اراده جدی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به انتخاب شهردار جدید اهواز از اصفهان گفت: اکنون یک فرد غیربومی وارد استان ما شده است به عنوان اینکه می‌خواهد در خط مقدم شهرداری اهواز قرار گیرد. همه ما در سایه اتحاد و وحدت در کنار هم می‌توانیم کار انجام دهیم.

وی افزود: با جزیره‌ای عمل کردن، کار انجام نمی‌شود. همه باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم بار بر زمین مانده را که مشکلات عدیده مردم است، با کمک یکدیگر پیش ببریم و این امکان ندارد مگر اینکه مدیران کف میدان تغییر کنند.

موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت شناسایی نیروهای جوان انقلابی بیان کرد: آنقدر جوانان پاکدست، انقلابی و جهادی در استان خوزستان وجود دارد که حد و حساب ندارد و شناسایی‌شده هم هستند. در جاهای گوناگون از این جوانان وجود دارد که وقتی کار دست‌شان بدهیم مانند هشت سال دفاع مقدس هستند. ما در این استان، علی هاشمی‌ها داریم و به این خاطر باید تلاش کنیم و نیروها را شناسایی کنیم و کار را به دست آن‌ها بدهیم تا بتوانیم کار را پیش ببریم.

وی با انتقاد از وضعیت ورودی شهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان، گفت: وقتی وارد یکی از شهرهای مرکزی کشور می‌شویم لذت می‌بریم یعنی ویترین ورودی شهر دلربا است اما وقتی از هر طرفی وارد اهواز می‌شویم، شرایط بسیار بد است. باید برنامه‌ای جامع وجود داشته باشد تا بتوان مشکلات را حل کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.