×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
دست یاری به سوی ارکان حاکمیت در خوزستان دراز می‌کنم

رضا امینی در آیین افتتاحیه یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی که شامگاه شنبه (۱۷ مهرماه) در گلزار شهدای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در اولین جلسه افتتاحیه که در آن حضور پیدا کرده‌ام، یادمان شهدای عزیز دفاع مقدس و در راس آن‌ها سردار علی هاشمی است. امیدوارم به برکت این شب بتوانیم امانت‌داران خوبی برای شهدای عزیز باشیم.

وی افزود: جای شهید بزرگوار سردار سلیمانی در این محفل خالی است؛ شنیده‌ایم این بزرگوار برای اتمام این پروژه در پیگیری‌هایی که داشت قول داده بود برای افتتاح این یادمان حضور پیدا کند و امشب به اتفاق شهید علی هاشمی، هر دو بزرگوار میزبان اصلی این محفل هستند.

شهردار اهواز بیان کرد: شهدای بزرگوار به ویژه در خطه شهیدپرور و قهرمان‌پرور خوزستان از ما انتظار دارند کار جهادی و ایثارگرانه برای خدمت بیشتر به مردم انجام دهیم و من دست یاری به سوی همه ارکان حاکمیت در استان خوزستان دراز می‌کنم و از همه کسانی که به خوزستان و شهر قهرمان‌پرور اهواز علاقمند هستند، اعلام می‌کنم با همه وجود در خدمت مردم شریف و مومن اهواز و مدیران خدوم این خطه مهم و استراتژیک کشور هستم.

وی افزود: امیدوارم دست به دست هم مشکلات متعددی که در سال‌های متمادی گریبان‌گیر این شهر و استان شده را کاهش دهیم. قطعا با وحدت، انسجام و همدلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

امینی بیان کرد: اگر فرصت‌سوزی شود و هر کس در جایگاه  خود در زمینه استفاده از امکانات موجود برای بهتر شدن شرایط زندگی مردم، کوتاهی کند قطعا اولین مدعیان ما شهیدان هستند که امشب نیز به بهانه بهره‌برداری یادمان یکی از پر افتخارترین سرداران شهید، گرد هم آمدیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.