×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دهیاران مخالف واکسیناسیون معرفی شوند

رضا نجفی در هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به مخالفت و مقاومت برخی دهیاران در استان خوزستان نسبت به واکسیناسیون اظهار کرد: دهیاران متخلف که نسبت به واکسیناسیون مقاومت می‌کنند باید به اداره‌کل بازرسی معرفی شوند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی به منظور افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا افزود: هنوز در اهواز به آن شکل مورد نظر در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در خصوص امر واکسیناسیون اقدام نشده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی، گفت: هنوز سیستم نوبت‌دهی مطب‌ها دستی است، تهویه مناسب نصب نشده و برخی مطب‌ها دستگاه کارت‌خوان نیز ندارند. با توجه به اینکه احتمال مبتلا بودن مراجعه‌کنندگان به مطب‌ها و داروخانه‌ها به کرونا وجود دارد، باید این موارد در مطب‌ها رعایت شوند.

نجفی با اشاره به اختصاص آمبولانس‌هایی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی سپاه و دیگر نهادها بیان کرد: طرح‌های حمایتی لجستیکی از طرح شهید سلیمانی در حال انجام است و تعداد خودروهایی که در این راستا در نظر گرفته شده، افزایش یافته‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.