×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ارایه خدمات در رستوران‌ها وباشگاه‌های ورزشی خوزستان با کارت واکسن باشد

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد روز شنبه در نشست استانی ستاد مدیریت کرونا در اهواز به افزایش اتوبوس‌های سیار واکسیناسیون این بسیج در خوزستان اشاره کرد و بیان کرد: روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر توسط اتوبوس‌های سیار واکسینه می‌شوند و اگر اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد میزان واکسیناسیون افزایش می یابد.

وی به اختصاص ۲۷ خودرو از سوی استانداری و فرمانداری برای تیم‌های عملیاتی این بسیج اشاره کرد و افزود: اگر تعداد خودروی بیشتری در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار گیرد می توانیم عملکرد بهتری در رهگیری بیماران داشته باشیم.

جانگران‌نژاد بیان کرد: برای افزایش واکسیناسیون در نوجوانان و جوانان باید تبلیغات متفاوتی انجام شود و باید کاری کنیم که افراد بیشتری زیرپوشش واکسیناسیون قرار گیرند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استاندار خوزستان نیز گفت: دهیارانی که در برابر واکسیناسیون مقاومت می‌کنند باید به اداره‌ کل بازرسی معرفی شوند تا با آنها برخورد شود.

رضا نجفی به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی واکسیناسیون در اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع باید در این زمینه فعالیت گسترده ای انجام شود که شاهد این موضوع نبوده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز در بسیاری از مطب های استان سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی وجود ندارد؛ همچنین نبود تهویه و نبود دستگاه کارت‌خوان همچنان به چشم می خورد که منجر به افزایش موارد بیماری خواهد شد.

وی افزود: رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در داروخانه ها باید جدی گرفته شود تا از ابتلا به بیماری جلوگیری شود. تلاش می کنیم با تقویت طرح شهید سلیمانی کار رهگیری از بیماران به خوبی صورت گیرد.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.