×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آمادگی بیمارستان امام اهواز برای پذیرش بیماران تنفسی پاییزی

دکتر علیرضا قنبران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندین سال است که با آغاز نخستین بارش‌های پاییزی، مردم خوزستان دچار حمله حاد تنفسی می‌شوند و بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب کشور، همواره پذیرای این بیماران بوده است.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسات کمیته‌های لازم به منظور آمادگی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز برای ارائه خدمات به بیماران تنگی نفس ناشی از اولین بارش‌های پاییزی از یک ماه گذشته در حال برگزاری است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: فضای فیزیکی لازم، داروهای مورد نیاز، سیستم اکسیژن و سایر تجهیزات مورد نیاز برای رسیدگی به بحران احتمالی بررسی و آماده شده است.

وی افزود: همزمانی پیک کروناویروس و حمله‌های حاد تنفسی ناشی از بارش‌های پاییزی می‌تواند کار را برای ما بسیار سخت کند، پرسنل بیمارستان در ۲۰ ماه گذشته بسیار تحت فشار بوده‌اند و این موضوع می‌تواند در روند ارائه خدمات تاثیرگذار باشد.

قنبران گفت: از طرف دیگر ظرفیت تخت‌های خالی بیمارستان همچون سال‌های پیش از کرونا نیست و مقداری از تخت‌های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

وی بیان کرد: در این شرایط، از مردم به ویژه افرادی که بیماری‌های تنفسی دارند می‌خواهیم که داروهای خود را مصرف کنند و همچون سال‌های قبل در زمان بارش باران تا حد امکان از منزل خارج نشوند و درها و پنجره‌ها را ببندند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.