×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
لزوم ارایه کارت واکسیناسیون دانش‌آموزان به مدارس در مدت یک هفته

صادق خلیلیان روز شنبه در نشست استانی مدیریت کرونا در اهواز بیان کرد: امیدوارم هفته آینده به لحاظ واکسیناسیون یک قدم به جلو حرکت کرده باشیم و بتوانیم درصد بیشتری از جامعه دانش آموزی خوزستان را واکسینه کنیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از شهرستان‌های ما در بحث واکسیناسیون عملکرد مطلوبی نداشته که از فرمانداران انتظار داریم با جدیت بیشتری عمل کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ورود کارکنان ادارات به محل کار منوط به ارایه کارت واکسن است گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا دورکاری ادارات لغو شده و همه کارکنان باید در محل حاضر شوند.

وی در ادامه در خصوص افزایش پنج برابری عوارض اصناف در اهواز بیان کرد: نباید خدمات و عوارض برای اصناف افزایش پیدا کند و این موضوع باید هر چه سریعتر پیگیری شود.

خلیلیان گفت: لازم است که یک گزارش از اصناف کل شهرستان های خوزستان ارایه شود و عوامل افزایش عوارض بررسی شود. معتقدم نباید عوارض اصنافی که در مدت کرونا فعال نبوده و با مشکل روبه رو شدند، پنج برابر بیشتر شود زیرا مردم در رنج هستند و نباید به مشکلات آنها اضافه شود.

وی ادامه داد: هر چه سریعتر باید نیوجرسی ها(موانع سیمانی) از سطح شهر اهواز  جمع آوری شود؛ همچنین صدا و سیمای خوزستان تبلیغات بیشتری در خصوص واکسن زدن انجام دهد تا جمعیت بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.