×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شهردار اهواز: برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم

رضا امینی در حاشیه آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر اهواز متاسفانه در دهه‌های گذشته دستخوش ناملایمات بسیاری بوده است. در هفت حوزه خدماتی شهرداری، شهرسازی، عمران، مالی و اقتصادی، برنامه‌ریزی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی برنامه‌هایی را در شورای شهر اهواز ارائه کرده‌ام.

وی افزود: برای رسیدن به این اهداف که می‌توانند اهواز را تغییر دهند و شرایط زیست‌پذیری بهتری را برای اهواز مهیا کنند و مردم را از آسایش و آرامش بیشتری بهره‌مند کنند، لازمه کار وجود امکانات و ابزارهای مدیریتی است که یکی از آن‌ها منابع مادی است که ان‌شاءالله با استفاده از ظرفیت‌های ملی، شفافیت‌های مالی و سرمایه‌گذاری و پیگیری مطالبات از دولت، منابع را پیش‌بینی خواهیم کرد.

شهردار اهواز بیان کرد: ایجاد سازوکار تخصص‌گرا برای استفاده از ظرفیت‌های با انگیزه و تغییرات اساسی در رویکردها، می‌تواند ما را برای رسیدن به سرمنزل مقصود و اهوازی پر آوازه و زیست‌پذیرتر آماده‌تر کند. این قول را به مردم اهواز می‌دهم که به اتفاق همکارانم، تمام اوقات شبانه‌روز را صرف خدمت بی‌منت به آن‌ها خواهیم کرد.

وی با اشاره به مهمترین مشکل فعلی اهواز افزود: در شرایط فعلی مهمترین مساله، دفع روان‌آب‌های سطحی است تا در ایام بارندگی عوارض را نسبت به سال گذشته کمتر کنیم. هماهنگی با آبفا و شبکه فاضلاب مخصوصا در مناطق محروم، در راس برنامه‌ها است. بعد از آن آسفالت معابر را در دستور کار داریم.

امینی با اشاره به دیگر برنامه‌های خود، گفت: زیباسازی شهری از مقوله‌های انکارناپذر است. فضای سبز متراکم در برنامه‌های ما است. تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مخصوصا قطار شهری که چند سال است زمینگیر است و پروژه‌های تقاطع‌های غیرهم سطحی که نیمه کاره هستند و یا سرعت کندی دارند و ساماندهی مناطق شهری از نظر خدماتی، از دیگر برنامه‌های ما است.

وی با بیان اینکه اعتماد به بخش خصوصی برای ما بسیار مهم است، افزود: تسهیل فرآیندها و ایجاد آرامش روانی برای سرمایه‌گذاران قطعا جزو برنامه‌های ما است. فرش‌های قرمزی پهن خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاران بتوانند با خیال راحت به توسعه شهر کمک کنند.

شهردار اهواز بیان کرد: ساماندهی یکی از مهمترین ابرسازه‌های شهر به نام رودخانه کارون در مدیریت شهرداری این دوره مدنظر است. بقیه موارد را نیز به صورت مویرگی در محلات و با استفاده از مساجد و ظرفیت فرهنگی خواهیم توانست فعال کنیم.

وی افزود: در مجموعه کشور متاسفانه سرمایه اجتماعی کم شده که حاصل ناکارآمدی برخی از بخش‌های اجرایی در کشور است و در شهر اهواز به طریق اولی مشهود است. ما باید با عمل و نه شعار و استفاده از ظرفیت‌ها تلاش کنیم به مردم ثابت کنیم که حاکمیت اسلامی در رفع نیاز شهروندان توانا است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.