×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خوزستان پایین‌تر از میانگین کشوری واکسیناسیون / شهرداری‌ها، متولیان واکسیناسیون

ولی‌اله حیاتی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها دو شرط اصلی و اساسی برای مقابله با کرونا هستند و واکسن زدن نباید مانع از اجرای پروتکل‌های بهداشتی شود، هر دو اینها باید در کنار هم باشند.

وی در خصوص الزام جدید کارکنان ادارات به واکسیناسیون، افزود: از روز چهارشنبه هفته جاری، به صورت نمادین از حضور کسانی که واکسن نزده‌اند در استانداری خوزستان جلوگیری خواهد شد. این موضوع از استانداری آغاز خواهد شد و باید کارکنان ادارات دولتی، شرکت‌ها و بخش خصوصی را الزام کنیم که واکسن بزنند.

حیاتی با اشاره به روند واکسیناسیون در استان خوزستان گفت: در شهرستان‌هایی که از نظر واکسیناسیون در انتهای جدول قرار داشتند، اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست. دهیاری که خود مانع انجام واکسیناسیون می‌شود، باید به ما معرفی شود.

وی تصریح کرد: باید عزم خود را بیشتر کنیم که واکسیناسیون در استان خوزستان افزایش چشمگیری داشته باشد. در حال حاضر خوزستان از میانگین کشوری انجام واکسیناسیون پایین‌تر است در حالی که ما در واکسیناسیون جزو استان‌های پیشرو بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان افزود: حتما باید جایگاه استان خوزستان ارتقا پیدا کند. متولیان واکسیناسیون در شهرها، شهرداری‌ها هستند یعنی باید تمام امکانات را فراهم کنند. تمام تلاش ما نیز این است که برای واکسیناسیون از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.