×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جلوگیری از ادامه کار کارکنان دولتی و خصوصی بدون کارت واکسیناسیون

ولی‌اله حیاتی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست قرارگاه عملیاتی الزامات دستگاه‌های اجرایی برای واکسیناسیون کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از این به بعد، هر کدام از کارکنان ادارات دولتی، بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های تابعه، کارت واکسیناسیون نداشته باشند و یا واکسن نزده باشند، از ادامه کار آن‌ها در ادارات جلوگیری می‌شود. الزام ستاد ملی مقابله با کرونا نیز بر این است.

وی افزود: خدماتی که دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌دهند نیز از این به بعد منوط به واکسیناسیون است. خواهش من از هم‌استانی‌ها این است که با مراجعه به اکیپ‌های واکسیناسیون ثابت و سیار در سراسر استان خوزستان، واکسن خود را دریافت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: برای مقابله با کرونا، هم نیازمند واکسیناسیون و هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم. این دو، لازم و ملزوم یکدیگر هستند. شرایط استان خوزستان از نظر واکسیناسیون نیازمند عزم عمومی است تا واکسیناسیون به طور جدی در سراسر استان انجام شود.

حیاتی با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان، بیان کرد: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان آموزش و پرورش را مکلف کرده‌ایم که این کار را انجام دهد و از روز گذشته به صورت عمومی کار واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز شده است. با این اقدامات امیدواریم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی با اشاره به برخورد با افرادی که مردم را به واکسن نزدن دعوت می‌کنند، گفت: کسانی که در فضای مجازی با تلقین شایعات، واکسیناسیون را زیر سوال می‌برند و شائبه ایجاد می‌کنند، هم از جانب دستگاه قضا و هم پلیس فتا رصد می‌شوند و برخوردهای لازم با آن‌ها انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.