×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
کاهش یک سوم مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان رازی اهواز

دکتر ماندانا قنواتی بیان کرد: از اواخر شهریور روند پیک بیماری در بیمارستان رازی نزولی بود و خوشبختانه اکنون شدت نزولی آن افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد بیمار بستری ناشی از کرونا در این بیمارستان از ۲۱۲ نفر به ۱۵۸ بیمار رسیده و روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار سرپایی به درمانگاه این بیمارستان مراجعه می‌کنند؛ همچنین آمار تریاژ ما از ۷۰۰ بیمار به ۲۵۰ نفر کاهش یافته است.

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: خوشبختانه مردم در زمان مناسبی به ما مراجعه می کنند و این امر موجب شده تا نیاز به بستری در آی سی یو کمتر شود. بیمارانی هم که نیاز به بستری دارند خیلی بدحال نیستند و زودتر درمان می شوند.

وی با بیان اینکه ۶۵ تخت آی سی یو در این بیمارستان داریم که در اختیار بیماران کرونایی هستند افزود: تمام کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان به صورت شبانه روز در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند و امیدواریم که هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

قنواتی ادامه داد: با توجه به برگزاری آیین‌های دهه آخر ماه صفر، پیش بینی می شود در یک تا ۲ هفته آینده شاهد افزایش آمار گذرای بیماری باشیم لذا از همه شهروندان درخواست می‌سود در مناسبت های پیش رو حتما شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند تا درگیر کرونا نشوند.

هم اکنون ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۹ شهرستان آبی کرونایی هستند.

اکنون ۸۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که ۵۱۵ نفر در بخش های عادی و ۳۰۶ نفر در بخش های ویژه بسر می برند.

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.