×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای طرح میان مدت آبرسانی غدیر

صادق خلیلیان در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه ۱۰ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت کار و عمل است و کمتر صحبت می کند تا در چهارچوب برنامه ای مشخص، امید به وجود آمده در دل مردم‌ را ناامید نکند و زنده نگاه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مسایل مهم استان بحث آب شرب و کشاورزی است، افزود: امیدواریم با اقدامات عملیاتی شاهد تحقق اهداف و برنامه هایی باشیم‌ که در دستور کار است تا مشکلات مردم در این بخش ها مرتفع شود.

استاندار خوزستان گفت: براساس اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر، بحث حل مشکل تامین آب شرب در استان در حال اجرا است تا آب شرب با کیفیت در خوزستان در اختیار مردم قرار بگیرد.

خلیلیان عنوان کرد: براین اساس با اجرای طرح میان مدت غدیر، حجم آن دو برابر خواهد شد و همچنین از نظر کیفی نیز وضعیت آب ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص شبکه های دفع آب سطحی و فاضلاب گفت: در کوتاه مدت و در یک برنامه زمان‌بندی شده، تلاش خواهیم کرد تا این مسایل را در سطح شهر اهواز اصلاح کنیم و در سایر شهرهای استان نیز این مساله را بر اساس اولویت دنبال خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: برنامه بلندمدتی برای تکمیل و توسعه شبکه دفع فاضلاب در شهرهای استان داریم و برخی از اقدامات آن اکنون آغاز شده و در حال اجرایی شدن است.

خلیلیان در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده ظرف مدت دو تا سه سال آینده نرخ بیکاری استان به کمتر از ۱۰ درصد کاهش پیدا کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.