×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس است

 «سردار نعمت‌الله باقری» در آئین تجلیل از رده‌های برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این دفاع، ناخواسته و با برنامه‌ریزی که ابرقدرت‌های شرق و غرب انجام داده بودند، به مدت هشت سال بر این ملت تحمیل شد، آن هم توسط کسانی که در بحبوحه انقلاب و قبل از انقلاب به راحتی سرمایه‌های این ملت را به یغما بردند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: ابرقدرت شرق و غرب باورش نمی‌شد که یک طلبه جوان به پشتوانه مردمی که محتاج نان شب بودند، بتواند یک حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کند و می‌توان گفت این مسئله، اولین عامل و دلیل بروز تحمیل این جنگ هشت ساله بر مردم ایران به حساب می‌آید.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با این توانمندی پایین، توانست یک قدرت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را ریشه‌کن کند که این به عنوان یک الگو برای ملت‌های دیگر شد اذعان کرد: بحث صدور انقلاب اسلامی که امام راحل آن را مطرح کردند، باعث شد تا دشمنان جنگ را مدنظر قرار دهند.
سردار باقری تصریح کرد: رژیم بعث عراق به اندازه‌ای توجیه شده بود که صدام فکر می‌کرد ظرف سه روز استان خوزستان و ظرف یک هفته، تهران را فتح خواهد کرد و وقتی که شیپور جنگ نواخته شد و خبرنگار با وی مصاحبه می‌کند، مصاحبه را قطع می‌کند و می‌گوید ادامه مصاحبه را در تهران انجام خواهد داد.
وی عنوان کرد: جنگی که قرار بود ظرف یک ماه تا ۲ ماه تمام شود، هشت سال به طول انجامید و تنها کاری که ارتش تا دندان مسلح عراق توانست ظرف سه روز انجام دهد، گرفتن یک پاسگاه در شلمچه بود.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: مردم خرمشهر توانستند به مدت ۳۴ روز ارتش تا دندان مسلح عراق را پشت دروازه‌های خرمشهر نگه‌ دارند و اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت، در مقابل آنها شکست می‌خوردیم که این به عنوان یکی از عوامل پیروزی ما در جنگ هشت ساله است.
وی ادامه داد: توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری ادامه داشت تا جلوی قطار این انقلاب را بگیرد و نتواند به مسیر خود ادامه دهد اما ما توانستیم در جنگ تحمیلی یک تنه در مقابل دنیا ایستادگی کنیم.
سردار باقری اضافه کرد: مردم کشورمان تاکنون به خوبی از نظام و انقلاب پشتیبانی کرده‌اند و اگر این پشتوانه‌های مردمی نمی‌بود، همان انقلاب اولیه ما هم به وقوع نمی‌پیوست.
وی به نقش‌آفرینی مردم اندیمشک در حماسه جسر نادری و بمباران چهارم آذر اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به اهمیت و ارزشی که دفاع مقدس برای ملت ما دارد، امروز دشمن به دنبال این است آن را زیر سوال ببرد و تحریف کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.