×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
افتتاح ۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در بندرماهشهر

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۵۰واحد مسکونی ویژه محرومین در بندرماهشهر اظهار کرد:یکی از راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی کمک به رفع محرومیت‌ها است، دستگاه‌ها علاوه بر انجام وظیفه در بخش‌های لازم به مردم نیز کمک کنند.

وی افزود:‌با شیوع ویروس کرونا نیرو‌های بسیجی وارد میدان شدند و طرح شهید سلیمانی در بحث واکسیناسیون تمام قد در کنار کادر بهداشت و درمان ایستادند.

سردار شاهوار پور با اشاره به اقدامات نیروهای بسیجی در کمک رسانی به مردم گفت:با توجه به گستردگی کشور و مناطق محروم و هزینه بالای خدمات‌رسانی باعث شده بعضی از مشکلات باقی بماند. از این رو فعالیت‌های مختلفی انجام شد و نیرو‌های بسیج سازندگی باتوجه به مشکلات متعدد خوزستان در امر کمک‌رسانی به مردم وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد:تا به حال نیروهای بسیجی در زمینه کم‌آبی،بی‌آبی و ریزگردها خدمات قابل ملاحظه‌ای ارائه کرده‌اند.انجام لوله کشی آب به طول ۹۴ کیلومتر در مسیر روستایی از جمله این اقدامات است.

سردار شاهوار پور در پایان اضافه کرد: نباید فراموش کرد بیابان‌زدایی یک نگرانی جدی است.از بین رفتن زمین‌ها و تبدیل به بیابان و کانون گرد و غبار از مشکلات اساسی خوزستان است که ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به آن داشت.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.