×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
زائران اربعین در شلمچه با قطار رایگان به اهواز منتقل می شوند

سعید رسولی سه‌شنبه شب در بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه انتقال زائران در نقطه صفر مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور وزیر راه و شهرسازی همه امکانات این وزارتخانه به جز بخش غیر دولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

وی افزود: همکارانم امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می‌گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده اند و امکانات را برای سهولت در تردد زائران ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

رسولی با اشاره به استقرار یک رام قطار در مرز شلمچه تا خرمشهر بیان کرد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته برای جابجایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز قطارهایی را به صورت رایگان مستقر کرده است.

رسولی اضافه کرد: همچنین برای جابجایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران قطار فوق العاده پیش‌بینی شد که ۲ رام قطار امشب به مقصد تهران حرکت کردند.

وی از جابجایی زائران در مسیر شاه عبدالعظیم تا ورامین در تهران خبر داد و گفت: روز گذشته این اقدام را برای زائرانی که به آستان شاه عبدالعظیم آمده بودند به صورت رایگان تدارک دیدیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور ادامه داد: پذیرایی و ارائه خدمات از سوی نیروهای راه آهن در دستور کار قرار گرفته و تا پایان بازگشت زائران وزارت راه با جدیت به زائران خدمات رسانی می‌کند.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.