×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ادامه تعطیلی مدارس عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان را به دنبال دارد

کوروش مودت سه شنبه در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) اهواز افزود: طولانی شدن تعطیلی مدارس ناشی از کرونا باعث بروز مسائل و مشکلات روحی و روانی برای دانش آموزان شده و پیامدهای سوء برای دانش آموزان به بار می آورد.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از آموزش مجازی ، به تدریج برای حضوری شدن مدارس به صورت هوشمندانه و آرام استفاده می شود افزود:با پوشش کامل واکسیناسیون دانش آموزان روند بازگشایی مدارس با سرعت بیشتری طی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:مقاومت مردم ، اولیا و رسانه ها برای بازگشایی مدارس کمتر شده و همه به این نتیجه رسیده اند که تاخیر در تدریس حضوری دانش آموزان تاثیر منفی دارد.

مودت ادامه داد: با تلاش دولت ،واکسیناسیون افراد از سن ۱۲ سال به بالا در حال انجام است و پیگیری برای واکسیناسیون افراد ۶ تا ۱۲ سال نیز در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک رویداد مهم است که باید همواره آن را زنده نگه داشت افزود: آموزش و پرورش خوزستان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حال ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب کتاب است تا این خاطرات برای نسل های آینده حفظ و نگهداری شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: آموزش و پرورش آمادگی دارد در ثبت خاطرات فرهنگیان رزمنده ورود کند و در این راستا ۲ هزار دکتر با بخش پژوهشی آموزش و پرورش همکاری دارند که این خود یک ظرفیت بالا برای ثبت خاطرات و حوادث دوران دفاع مقدس است.

با شیوع ویروس کرونا آموزش به دانش آموزان به صورت غیر حضوری در حال انجام است.

طبق اعلام مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با شیوع کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، ۳۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شده است.

با آغاز واکسیناسیون دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است از آبان ماه مدارس به تدریج بازگشایی می شوند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.