×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
دانش آموز ایذه‌ای یاد ۳۶هزار دانش آموز شهید را زنده کرد

علیرضا کاظمی روز دوشنبه در بدو ورود خود به خوزستان در محل پاویون فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی خوشحالم که در روز اربعین حسینی این افتخار نصیبم شد که به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور و دانش‌آموزان و اعضای هیات دولت و رئیس جمهوری در استان خوزستان حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه پیام تسلیت و تبریک مسئولان  کشور را به خانواده پر افتخار دانش‌آموز شهید علی لندی تقدیم می‌کنم، افزود: مهمترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ و ارزش‌های یک ملت به نسل بعد است.

کاظمی اظهارداشت: امروز بالاترین شاخصه‌های یک فرهنگ را در یک دانش آموز قهرمان کوچک اما بزرگ می‌بینیم که دلاورمردی‌های استان خوزستان را زنده کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حادثه آتش سوزی و فداکاری دانش آموز ایذه ای گفت: این حادثه، واقعه سوزناک و دردناکی بود و قهرمانی شهید لندی به عنوان یک انسان بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه شد.

وی با بیان اینکه همه ما به این دانش‌آموز افتخار می‌کنیم، افزود: تک تک مردم ایران و بزرگان این دانش آموز را تمجید و مقام معظم رهبری بالاترین نشان را به او اهدا کردند و رییس جمهوری او را یک الگوی برجسته معرفی کرد.

علی لندی دانش آموز ایذه ای در جریان نجات ۲ نفر در یک حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.