×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بنیاد شهید و شورای عالی مناطق آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری گفت: این تفاهم‌نامه برای خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در راستای ساماندهی و توسعه طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی امضا شد.

سید امیرحسین قاصی‌زاده هاشمی یکی از اهداف این تفاهم‌نامه را واردات پنج هزار خودرو از طریق مناطق آزاد کشور بخصوص منطقه آزاد اروند برای جانبازان در سراسر کشور دانست و بیان کرد: پلاک این خودروها یکی از مشکلاتی است که رفع آن نیاز به تصویب هیات وزیران دارد.

وی افزود: جانبازان خوزستانی برای گرفتن این خودروها با مشکل خاصی مواجه نیستند ولی به دنبال مجوز تردد این خودروها در سراسر کشور هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: تفاهم‌نامه نیازمند طرح جامع منطقه به منطقه است و باید جزییات را تعهدآور کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این آیین گفت: وظیفه داریم برای بهبود معیشت و اشتغال ایثارگران شرایط ویژه را فراهم و مهیا کنیم.

حسین گروسی افزود: منطقه آزاد اروند ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات ایثارگران را برطرف کند البته این موضوع نیازمند پیگیری مسئولان است.

وی ادامه داد: واردات خودرو برای ایثارگران ممکن است جهشی را در اقتصاد و اشتغال جانبازان به ارمغان بیاورد.

در پایان این آیین از خانواده چهار شهید خواهر و برادر سید هادی موسوی، سید مهدی موسوی، سیده مریم موسوی و سیده خدیجه موسوی قدردانی شد.

قاضی زاده هاشمی یکشنبه شب وارد خوزستان شد و در بدو ورود در یادمان شهدای گمنام استانداری خوزستان حضور یافت و به این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

وی در دومین روز از سفر خود به خوزستان با آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اهواز بازدید کرد علاوه بر این در مجلس یادبود علی لندی در شهرستان ایذه حضور یافت.

آبادان چهار هزار شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.