×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فعالیت تالارهای اهواز بعد از ماه صفر چگونه خواهد بود؟

سیروس جعفری در خصوص بازگشایی تالارها و سالن‌های پذیرایی در اهواز اظهار کرد: تالارها و سالن‌های پذیرایی از آمادگی لازم برای بازگشایی بعد از ماه صفر برخوردار هستند و با توجه به اینکه در طرح واکسیناسیون اصناف، کارکنان تالارها و رستوران ها در اولویت قرار دارند و با بالا رفتن میزان واکسیناسیون، امیدوار هستیم تا شاهد شرایطی پایدار در خصوص بیماری کرونا باشیم.

وی افزود: آخرین ابلاغیه رسمی در خصوص فعالیت تالارها و سالن‌های پذیرایی مربوط به قبل از ماه محرم است و مطابق با این ابلاغیه، تالارها و سالن‌های پذیرایی در شرایط قرمز کرونایی نیز می‌توانند با ۳۰ درصد از ظرفیت خود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

نایب‌رئیس اتحادیه تالارها و سالن‌های پذیرایی اهواز با بیان اینکه برای بازگشایی تالارها قول‌های مساعدی به ما داده شده است، گفت: با توجه به این موضوع، تالارها در حال رزرو کردن برای برگزاری مراسمات پس از ماه صفر هستند.

جعفری در خصوص تسهیلات کرونایی برای تالاردارها گفت: حدود ۲۰ درصد از تسهیلاتی که در دولت قبل برای تالارها در نظر گرفته شده بود، عملی شد اما در حال حاضر بانک‌ها زیر بار پرداخت تسهیلات نمی‌روند.

وی بیان کرد: عده محدودی از اعضای صنف، موفق به اخذ وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان شدند اما برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی و یا بیشتر، تاکنون کسی موفق به دریافت نشده است.

نایب رئیس اتحادیه تالارها و سالن‌های پذیرایی اهواز گفت: امیدوار هستیم که استاندار جدید خوزستان، بانک‌ها را برای پرداخت تسهیلات مجاب کند تا صنوفی که از تعطیلات آسیب دیدند بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.