×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استفاده از ظرفیت مساجد و مدارس خوزستان برای تسریع در تزریق واکسن کرونا

صادق خلیلیان شنبه روز شنبه در نشست استانی ستاد مدیریت کرونا در سرسرای اداری استانداری خوزستان بیان کرد: واکسیناسیون به شکل سیار برای افزایش سرعت پوشش باید در دستور کار قرار گیرد؛ همچنین می توان از نیروهای متخصص برای استقرار در مساجد و مدارس بهره گرفت تا مردم در زمان حضور در مسجد برای اقامه نماز، واکسن خودرا نیز دریافت کنند، بنابراین لزوما نیازی به استقرار اتوبوس نیست.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید تحرک خود را بیشتر کنند گفت: البته در برخی شهرستان‌ها سرعت بهبود یافته اما کافی نیست و باید جهش چشمگیری را تجربه کنیم؛ فرماندارانی که سرعت واکسیناسیون در شهرستان زیرپوشش آنها کاهش یافته نیز باید پاسخگو باشند.

خلیلیان ادامه داد: در حمیدیه سرعت انجام واکسیناسیون ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش یافته و در شهرهای با سرعت پوشش پایین از جمله شادگان و کارون فرمانداران باید اقدام ویژه ای را انجام دهند.

استاندار خوزستان با تاکید برتعیین دستور کار خاصی برای افزایش سرعت واکسیناسیون در روستاها گفت: برای روستاها نیز باید از ظرفیت دهیاران کمک گرفته و گروه‌های سیار اعزام شوند و این هفته باید سازماندهی لازم صورت گیرد.

وی با ابراز امیدواری برای کامل شدن واکسیناسیون جامعه هدف تا پایان آبان امسال، افزود: باید از ظرفیت شرکت ها و موسسات در خوزستان از جمله شرکت نفت و و فولاد بهره گرفت.

طبق جدیدترین رنگ بندی کرونا در خوزستان هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد؛ همچنین اهواز، بندر ماهشهر، شوش، شوشتر، اندیمشک ، آبادان، خرمشهر ، دشت آزادگان ، ایذه، دزفول ، باغملک، مسجدسلیمان، رامهرمز، بهبهان و امیدیه در وضعیت نارنجی، و هندیجان، کارون، رامشیر ، شادگان ، آغاجری و هویزه در وضعیت زرد و حمیدیه ، لالی ، اندیکا ، هفتگل ، گتوند و باوی نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.