×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شهر اهواز به کارگاه پروژه فاضلاب تبدیل شده است

حمید رضا جانباز شامگاه شنبه در بازدید از تصفیه خانه شرق اهواز بیان کرد: امروز  از کارگاه های مختلف پروژه توسعه و سازماندهی فاضلاب اهواز بازدید کردم و خوشبختانه در کل شهر ۳۸ جبهه کاری برای انجام پروژه فاضلاب فعال است و عملیات در ترمیم خطوط و مسیرهایی که بر اثر آبگرفتگی سال های گذشته در اهواز دچار مشکل شدند  توسط پیمانکاران در حال انجام است.

وی گفت: ۲۲ جبهه کاری پروژه فاضلاب اهواز توسط   قرارگاه سازندگی خاتم تجهیز شده است.

و ی گفت: ایستگاه پمپاژ اصلی  آبفا  به دلیل اینکه باید از  چند ریل آهن عبور کند پروژه سختی است .

جانباز ادامه داد: تلاش میکنیم که در مدت زمان کم با جبهه های کاری که فعال شده و با استقرار پنج موسسه خاتم النبیا در اهواز  روند ترمیم و توسعه خطوط و ایستگاه های پمپاز فاضلاب و نصب انشعابات مردم اهواز به سرعت انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: تاکید وزیر نیرو این است که  مشکل نقاطی که در سالهای گذشته دچار آبگرفتگی شده است را سریعتر  برطرف کنند، هرچند وظیفه دفع آب های سطحی با وزیر نیرو نیست اما تلاش میکنیم که در آبگرفتگی های احتمالی کمترین دغدغه را داشته باشیم

وی افزود: امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات و سرعت خوبی که روند اجرای پروژه های فاضلاب دارد شاهد به ثمر رسیدن بخش عمده پروژه های فاضلاب اهواز باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور امروز به منظور بازدید و بررسی از پروژه  فاضلاب اهواز به خوزستان سفر کرد و در دیداری که با استاندار خوزستان و مدیران شرکت آبفای استان داشت روند اجرای این پروژه را با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز بررسی نمود.

روند اجرایی پروژه توسعه و بهسازی فاضلاب اهواز از سال گذشته کلی خورد و رهبر معظم انقلاب نیز مبلغ ۵۰ میلیون یورو را از صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص دادند.

در چند سال اخیر با کمترین بارش باران در اهواز شاهد سرریز شدن فاضلاب و آبگرفتگی در اغلب مناطق اهواز هستیم که باعث وارد کردن آسیب به منازل مردم و فضاهای شهری شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.