×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیشترین مطالبه جوانان خوزستان، مساله اشتغال است

عبدالله ایزدپناه در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در حوزه دفاعی و نظامی کشور و جبهه مقاومت، بسیار درخشان ظاهر شده‌ایم و جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قطب‌های قدرت دنیا، در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: اگر قرار است در داخل و در حوزه اقتصادی مثل دفاع مقدس و جبهه مقاومت، موفق باشیم باید وحدت و اراده‌ای مثل آن دوران داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به شعار رهبری در خصوص سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه شرکت فولاد خوزستان، افزایش تولید و اشتغال به دنبال دارد و اجرای این چنین طرح‌هایی در استان، جای خوشحالی است.

ایزدپناه عنوان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان حامی صنعتگران و فعالان صنایع است و در این زمینه وعده می‌دهیم از شرکت فولاد خوزستان و سایر تولیدکنندگان و صنعتگران استان حمایت خواهیم کرد تا بتوانند با قوت بیشتر فعالیت را ادامه دهند.

وی با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی، گفت: ضمن توسعه کارخانه‌ها و شرکت‌ها، باید بخش‌هایی که با ظرفیت صد درصدی کار نمی‌کنند را افزایش ظرفیت دهیم تا شاهد تولید حداکثری باشیم و از همه ظرفیت‌های تولیدی در یک مجموعه استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: خوزستان مشکلات زیادی دارد که اشتغال یکی از مهمترین این مشکلات است. بیشترین مطالبه جوانان در خوزستان، مساله اشتغال است و افزایش ظرفیت تولید در کارخانه‌ها می‌تواند گره‌گشای این مساله باشد.

ایزدپناه عنوان کرد: در دوران پس از جنگ، به خوزستان کم توجهی شده و نگاه مثبتی نسبت به استان نبوده است و در طول این سال‌ها در توزیع منابع و ثروت، خوزستان نادیده گرفته شده است و شاهد عدالت در توزیع درآمدهای کشور نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوزستان خیلی محروم است، افزود: مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند و امیدواریم توجه به خوزستان در میدان عمل باشد. در حوزه نفت و گاز معادن و فولاد و… ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و مردم نباید با وجود این ظرفیت‌ها در خوزستان، احساس فقر و ضعف کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.