×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
انفعال عجیب و ناهماهنگی‌های بسیار در ادارات وجود دارد/ مدیران با خونسردی عجیب نظاره‌گر مشکلات هستند

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در دیدار با اعضای  بنیاد ایران ما اظهارکرد: استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله مرزهای آبی و خاکی، منابع نفت و گاز، صنایع مختلف و کشاورزی گسترده ظرفیت‌های مهم و ویژه‌ای دارد و طبیعتا باید جایگاه استان خوزستان متناسب با این توانمندی‌ها باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خوزستان را به جایگاه واقعی و شایسته آن رسانده و شاهد خوزستانی پیشرو، آباد و مدرن باشیم و آن را در بهترین شرایط به نسل های آینده تحویل دهیم.

استاندارخوزستان گفت: متاسفانه سالهاست خوزستان استانی مهاجر فرست شده است و بایست سیر مهاجرت مردم بویژه نخبگان با برنامه ریزی دقیق معکوس شود و این امر مستلزم استفاده از منابع استان جهت رفع محرومیت‌های خوزستان، ارتقای کیفیت و شرایط زندگی در استان و ایجاد جذبه برای ماندگاری مردم و حتی جذب مهاجر به خوزستان است.

خلیلیان اظهارکرد: انفعال عجیب و ناهماهنگی‌های بسیار گسترده‌ای در سطح ادارات وجود دارد که این تصور را ایجاد نموده که مدیران مانع انجام کارها هستند. مدیران با خونسردی عجیب نظاره گر مشکلات هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر تحرک بیشتری در مدیریت استان پیش آمده و تلاش کردیم بین دستگاه‌ها هماهنگی ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان گفت: برای مثال پروژه‌ای در مسکن مهر سالها معطل یک هماهنگی بین دستگاهی بود که در روزهای گذشته این هماهنگی را انجام دادیم تا ۲۰ روز آینده این واحدهای مسکونی آماده و در اختیار مشمولان قرار میگیرد.

وی اذعان کرد: در بندر چوئبده آبادان مخزن آبی بود که در واقع تصفیه خانه شهر بود و سقف آن هم آسیب دیده بود. در کنار آن تصفیه خانه جدید و مدرنی ساخته شده بود که به دلیل نقص فنی قابل بهره برداری نبود که این موضوع سوال برانگیز است.

خلیلیان عنوان کرد: استان خوزستان قبل از کمبود اعتبار و بودجه از ضعف مدیریت و ناکارآمدی ادارات و خونسردی مدیران در برابر عقب ماندگی‌ها و مشکلات رنج میبرد که امیدواریم این شرایط تغییر کند.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.