×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کدام شهرهای خوزستان بیشترین و کمترین پوشش واکسیناسیون را دارند؟

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به لغو محدودیت سنی واکسیناسیون در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر همه افراد بالای ۱۸ سال در استان خوزستان می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی در خصوص روند واکسیناسیون در شهرهای مختلف خوزستان، افزود: بهبهان با تزریق ۷۰ درصدی دوز اول و شادگان با تزریق کمتر از ۲۰ درصد دوز اول به گروه‌های هدف بیشترین و کمترین میزان پوشش واکسیناسیون را دارند. این وضعیت پوشش کم واکسیناسیون در برخی شهرها به دلیل مشارکت نکردن مردم در پی باورهای غلط موجود در جامعه است.

ابول‌نژادیان با اشاره به پیش‌بینی پیک بعدی کرونا در آبان‌ماه بیان کرد: از همه هم‌استانی‌ها می‌خواهیم برای دریافت واکسن شتاب کنند زیرا تا آبان‌ماه فرصت داریم؛ اگر واکسیناسیون پیشرفت خوبی نداشته باشد، اواسط آبان‌ماه پیک مجدد رخ می‌دهد بنابراین مردم باید سریع‌تر واکسینه شوند و دیگران را نیز به واکسیناسیون تشویق کنند.

وی با بیان اینکه کنترل مرزهای زمینی و هوایی در حال انجام است، گفت: هفته گذشته دو کشتی در بنادر خوزستان به دلیل شناسایی دو مورد مثبت کرونا قرنطینه شدند. پرسنل از کشتی خارج نشدند و تخلیه بار این کشتی‌ها مکانیکال انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در مرزهای زمینی نیز در صورت گذشت ۷۲ ساعت از زمان تست، فرد باید مجددا تست PCR را انجام دهد و سپس وارد کشور شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.