×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
هشدار انتقال کرونا از جوانان به خانواده‌ها

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی راه‌اندازی ۱۰ مرکز واکسیناسیون در اهواز را داریم اما بنا بر اعلام روسای مراکز بهداشت، به دلیل کاهش مراجعات نیازی به راه‌اندازی این مراکز نیست و در صورت نیاز، راه‌اندازی خواهند شد.

وی افزود: با توجه به کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون، پیشنهاد می‌شود واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در خوزستان آغاز شود زیرا بسیاری از این جوانان بی‌محابا در مجامع حضور پیدا می‌کنند و بیماری را به خانواده منتقل می‌کنند. فرصت کم است و نمی‌توان صبر کرد تا به تدریج نوبت به این گروه سنی برسد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تیم‌های واکسیناسیون آمادگی لازم را دارند و به محض اینکه اتوبوس‌ها در اختیار ما قرار بگیرند، این تیم‌ها فعال می‌شوند.

وی بیان کرد: در ماه‌های گذشته بسیاری از اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و تعطیل شدند اما عده‌ای نیز به این موارد توجه نکردند. باید به اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند، اجازه فعالیت داده شود اما مراجعه‌کنندگان، کارت واکسیناسیون را ارائه دهند. ارائه خدمات در مراکز شلوغ مانند دفاتر پیشخوان نیز باید با ارائه کارت واکسیناسیون انجام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.