×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
عامل مشکلات آبادان و خرمشهر ضعف مدیریتی است

صادق خلیلیان استاندار خوزستان، در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه، با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث رونق و آبادانی منطقه شود اظهار کرد: در شهرهای آبادان و خرمشهر موانع و مشکلاتی وجود دارد که در طی این سال‌ها به دلیل ناهماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و ضعف مدیریتی، مانع پیشرفت شده است.

وی با اشاره به این موضوع که طی سال‌های گذشته مسوولان نتوانسته‌اند مانع‌زدایی کرده و باید برای حل مشکلات این شهرها با توجه به واقعیت‌های موجود تصمیمات اتخاذ شود، گفت: انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده در بخش مبادلات مرزی و همچنین مسافری عملیاتی شود تا مشکلات کاهش پیدا کند.

در سال‌های گذشته منطقه آزاد اروند با مدیرانی مواجه بوده است که عملکردشان در حوزه‌های اقتصادی، زیرساختی و فرهنگی، همواره محل مناقشه بوده است.

سازمان منطقه آزاد اروند در ۱۵ سال گذشته با در اختیار داشتن صدها میلیارد تومان بودجه، از ایجاد تحولی شگرف در شهرهای آبادان و خرمشهر ناتوان مانده و این منطقه از ایجاد زیرساخت‌های اولیه یک منطقه آزاد تجاری-صنعتی، محروم بوده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.