×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تزریق بیش از دو میلیون و ۳۲۶ هزار واکسن کرونا در خوزستان

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هفتاد و نهمین جلسه ستاد استانی کرونا اظهارکرد: مطابق آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت که روز گذشته از وضعیت کرونا در شهر ها منتشر کرده است، از ۱۱ شهر قرمز استان، خوشبختانه هفت شهر استان از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

وی افزود: بر این اساس در هفته پیش رو، تنها چهار شهر شامل شوشتر، ماهشهر، شوش و هندیجان در وضعیت قرمز هستند و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوشبختانه روند مراجعه بیماران سرپایی و بستری به مراکز بهداشتی و درمانی تقریبا در تمامی شهرهای استان همچنان کاهشی است و مراجعه کننده‌ها به بیمارستان‌ها که در اوج پیک اخیر به روزانه تا ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده بود خوشبختانه در روز گذشته به چهار هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است و میزان بیماران بستری بیمارستان‌ها که به حدود سه هزار بیمار رسیده بود به یکهزار و ۶۶۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۶۰ نفر در بخشهای ویژه و مابقی در بخش‌های عادی تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با ادامه مراجعه مردم جهت تزرق واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش هرچه بیشتر بیماران و مرگ و میر بر اثر این بیماری باشیم.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: تاکنون بالغ بر دو میلیون و ۳۲۶ هزار دز واکسن در استان تزریق شده است و با همکاری گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج و همکاری سایر ادارات یک نهضت واکسیناسیون در استان شکل گرفته است و همانطور که در زمان دفاع مقدس همه مردم برای دفاع از کشور پای کار آمدند، امروز نیز همه ارگان‌ها پای کار هستند تا همه افراد واجد شرایط در سریعترین زمان ممکن واکسن خود را تزریق کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.