×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نشست  مسئول بسیج رسانه استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین بهمنی امام جمعه شهرستان باغملک

سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان در این دیدار اظهار داشت: بسیج رسانه از سال ۹۱ کار خود را در کشور رسما آغاز کرد و در حال حاضر تعداد زیادی خبرنگار عضو بسیج رسانه هستند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف شکل‌گیری بسیج رسانه هم‌افزایی و همکاری رسانه‌ای برای ارتقای سطح رسانه در کشور است، گفت: این هم‌افزایی باید منجر به “امیدآفرینی” و “خودباوری” در جامعه شود. هدف سازمان مخابره اخبار امید بخش در سطح جامعه می باشد.
ایشان در ادامه ضمن تشریح مامو‌ریت های  بسیج رسانه عنوان نمود که  در  تشکیل جبهه واحد رسانه ای از نیروهای انقلابی در مقابله با رسانه های معاند استفاده می کنیم و  روشنگری در حوزه مفاهیم وگفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی  را جز ماموریت های اصلی خود می دانیم.
امروزه نقش رسانه نقش بسیار مهمی است که الحمدلله با تشکیل جبهه واحد رسانه توانستیم در مقابل عملیات های رسانه ای و روانی دشمن ایستاده و مقابله نماییم.
‌ در این دیدار حجت الاسلام  بهمنی امام جمعه شهرستان باغملک با تشریح و تاکید بر دستاورد های انقلاب اسلامی از بسیج رسانه خواسته اند که نسبت به انتشار و انعکاس اخبار این دستاورد ها اقدام نمایند.
ایشان ضمن قدر دانی از تشکیل این نشست،عنوان نمودند:ظرفیت های خوبی در بسیج رسانه قرار دارد و بنده نگاه خوبی به بسیج رسانه دارم. بسیج رسانه باید اخلاق در رسانه را تقویت نماید و در راستای افزایش سواد رسانه ای اقدام نماید و اصحاب رسانه همواره باید بر مدار حق و حقیقت حرکت کرده و تاجایی که می توانند زمینه نشر افکار اسلامی و دینی را فراهم سازند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.