×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های روز خبرنگار از سوی بسیج رسانه استان خوزستان اعلام شد

به گزارش بتاب نیوز سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: رویکرد و نگاه ما در بسیج رسانه دوری از مسائل حزبی و جناحی است و عملکردی فراجناحی خواهیم داشت و تلاش می کنیم از همه سلیقه ها و دیدگاهها برای تعالی بخشیدن به فعالیت رسانه ای استفاده کنیم.

وی با تشریح برنامه های روز خبرنگار در استان بیان کرد: به مناسبت ۱۷ مرداد برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه طراحی شده اولین برنامه تجدید میثاق با شهدا و شهدای گمنام با حضور جمعی از اصحاب رسانه انجام خواهد شد.

بهمئی تصریح کرد: از سه نفر از پیشکسوتان رسانه استان در دفتر رسانه ای خود دیدار و تجلیل خواهیم داشت و نام آنها را معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت از بسیجیان رسانه‌ای که در پیشبرد اهداف سازمان حضور فعال داشتند، در دفتر بسیج رسانه تقدیر خواهد شد .

بهمئی خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقه بهترین تیتر و عکس فجرانقلاب اسلامی همچنین جشنواره رسانه ای انتخاب اصلح که در ایام انتخابات ۱۴۰۰برگزار شد که یکی از جشنواره های بسیار خوب در ترغیب و تشویق مردم جهت مشارکت حداکثری بود، و اصحاب رسانه با تولید محتوای باعث تاثیر مثبت در مشارکت حداکثری مردم در سطح جامعه شدند در ایام هفته خبرنگار از این نفرات تجلیل خواهیم داشت .

مسئول بسیج رسانه خوزستان درپایان یکی از موضوعات مهم استان را کمبود آب و برق عنوان کرد و ضمن تاکید بر صرفه جویی در این حوزه، بیان داشت : با همکاری شرکت توزیع برق استان، قرارگاه رسانه ای شهید عباسپور راه اندازی و جشنواره‌ای نیز بمنظور تشویق مردم به صرفه جویی در حوزه آب و برق برنامه ریزی شده که از پوستر آن در روزهای آینده رونمایی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.