×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شاید به جایی برسیم که بیماران را در پارکینگ بیمارستان‌ها بستری کنیم

دکتر مهدی کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان روز به روز به شکل وحشتناکی در حال افزایش است و بیمارستان مرکزی کرونا یعنی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان کاملا پر شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و ۱۷ شهریور آبادان، ولیعصر (عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان نیز بخش‌هایی برای بستری بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ در نظر گرفته شده است. در واقع در جنوب غرب خوزستان تنها بیمارستانی که هنوز وارد چرخه کرونا نشده، بیمارستان شهید بهشتی آبادان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: اگر روال به همین منوال پیش برود مجبور می‌شویم در بیمارستان شهید بهشتی نیز مبتلایان به کووید – ۱۹ را بستری کنیم.

کریمی با بیان اینکه اگر همین روال بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد، به وضعیت فاجعه‌بار کرونا در جنوب غرب خوزستان وارد می‌شویم، گفت: اگر وضعیت تغییر نکند و رعایت دستورالعمل‌ها به همین ترتیب پایین باشد، در آینده با شرایطی روبه‌رو می‌شویم که در آن مجبور هستیم علاوه بر بخش‌ها، از فضای پارکینگ بیمارستان‌ها یا بیمارستان‌های صحرایی نیز برای بستری بیماران کرونا استفاده کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.