×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استاندار: خوزستان دارای مجموعه ای از مشکلات و چالش ها است

قاسم سلیمان دشتکی شامگاه جمعه در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر و نخبگان در محل سالم امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اظهارداشت: معاون اول رئیس جمهوری طی روزهای گذشته با جدیت موضوع مشکلات استان خوزستان را مورد پیگیری قرار داده است.

وی ادامه داد: این پیگیری ها نیز منجر به مصوبه ارزشمند هیات دولت برای اختصاص منابع مالی مورد نیاز برای کاهش آثار خشکسالی و تنش آبی در استان خوزستان شد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: این پیگیری ها نیز تا امروز از سوی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهوری ادامه داشته و از همین رو نیز با حضور وی، بازدیدی کارشناسی از سد کرخه و همچنین تالاب هورالعظیم صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه فردا نیز نشست مشترک ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای کاهش مشکلات برگزار خواهد شد گفت: این مقام مسئول در دولت (اسحاق جهانگیری) اشراف بسیار خوب و دقیقی به مسائل استان خوزستان دارد و قطعا با دستوراتی که ابلاغ می شود بخش مهمی از چالش ها قابل رفع خواهد بود.

وی تصریح کرد: استان خوزستان در دوران پیروزی مشروطه، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و حمایت از تمامیت ارضی کشور، ولایت فقیه و هچنین جمهوری اسلامی نقش برجسته و غیرقابل انگاری داشته و خواهد داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه علیرغم اقدامات بسیار خوبی که از سوی دولت و نظام در استان انجام شده، خوزستان همچنان با مجموعه ای از مشکلات و چالش ها روبرو است گفت: به عنوان مثال، خوزستان در دوران پرآبی دارای مشکلاتی است که این مشکلات در زمان کم آبی نیز شکل متفاوتی پیدا می کنند.

سلیمانی دشتکی به بروز مشکلات پیش آمده درجریان تنش آبی و همچنین بروز پدیده خشکسالی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: این مشکلات باعث خسارات متعددی شده که باید با حفظ وحدت و یکپارچکی به دنبال رفع اساسی آنها بود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.