×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نگرانی از ازدحام در مراکز واکسیناسیون / افزایش بار مراجعه بیماران در غرب اهواز

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز منتخب غرب اهواز اظهار کرد: میزان مراجعات به مراکز منتخب غرب اهواز بالا است به گونه‌ای که روزانه حدود ۴۰۰ نفر به این مراکز مراجعه می‌کنند.

وی افزود: تقریبا در غرب اهواز روزانه ۱۵۰ تا ۲۵۰ بیمار جدید شناسایی می‌شوند که این رقم بسیار بالا است. این در حالی است که نگرانی‌های ما از وضعیت بیماری در روزهای آینده جدی‌تر است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر و با جدیت رعایت کنند تا درگیر بیماری نشوند.

وی بیان کرد: چالش اصلی کنونی ازدحام در مراکز واکسیناسیون است. بارها اعلام کرده‌ایم شهروندان ابتدا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و بر اساس اعلام مکان و زمان تزریق واکسن، مراجعه کنند.

احمدی‌بلوطکی افزود: متاسفانه عده زیادی از مردم در این سامانه ثبت نام نمی‌کنند و برای دریافت واکسن مراجعه می‌کنند. این کار موجب ازدحام در مراکز واکسیناسیون و انتقال بیشتر بیماری می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز تجمیعی تزریق واکسن در غرب اهواز، بیان کرد: در تلاش هستیم تا در هفته آینده مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به شش تا هفت مرکز در غرب اهواز افزایش دهیم اما فعلا در این هفته برای کاهش فشار بار در مراکز تجمیعی، تمام مراکز خدمات جامع سلامت حوزه غرب اهواز برای انجام واکسیناسیون گروه سنی بالای ۵٠ سال در دو شیفت صبح و عصر فعال هستند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسن به اندازه کافی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در دسترس است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.