×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
دولت منتخب در انتخاب وزیر به خانواده صنعت نفت اعتماد کند

جناب آیت الله رئیسی

رئیس‌جمهور محترم منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم؛

در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و استقرار هجده وزیر و سرپرست بر کرسی وزارت نفت ایران (تعداد دفعات انتصاب)، تنها شاهد حضور سه عزیز در قامت وزیر از خانواده صنعت نفت ایران بودیم.

صنعت نفت همواره به عنوان یک صنعت تخصصی مطرح می باشد لیکن شاهدیم که برخلاف وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت دفاع که سکان هدایت آنها در مقام وزارت بر عهده خودشان قرار گرفته است، وزارت نفت بیش از سی و پنج سال میزبان مدیران وارداتی بوده است. صرفنظر از مقام عالی وزارت، حتی انتصاب برخی معاونین وزیر و مدیران ارشد هم از خارج از خانواده وزارت نفت صورت پذیرفته است.

لذا با عنایت به موارد مطروحه و شرایط کنونی از جمله کاهش تراز گاز کشور و همچنین بروز مشکلات ناشی از کاهش تکلیفی برداشت از میادین و نیز بروز اعتراض ها و ناامیدی خانواده بزرگ نفت از اقدامات وزرا و مدیران ارشد غیر نفتی، اینجابان امضاء کنندگان کارزار حاضر، از جنابعالی به عنوان رییس‌جمهور منتخب خواهشمندیم در تشکیل کابینه خود، با انتخاب فردی اصلح، ولایتمدار، انقلابی، فعال و متخصص از بدنه تخصصی وزارت نفت به خانواده صنعت نفت ایران اعتماد کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.