×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قالیباف: باید به سمت سرمایه گذاری در بخش برق و انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت کنیم

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح روز یکشنبه و پس از ارائه گزارش کمیسیون انرژی در مورد قطعی برق و همچنین طرح دیدگاه های نمایندگان گفت: موضوع خشکسالی و عدم بارندگی نه تنها در کشور ما بلکه در منطقه و سطح جهان وجود دارد، در کشور ما نیز در برخی استان ها بیشتر و در برخی کمتر است و همه باید دست به دست هم بدهیم که این مشکل را حل و فصل کنیم.

وی افزود: الحمدالله با تصمیماتی که گرفته شد مشکلات برق خانگی در بحث قطعی برق حل و فصل شد، برق بخشی از صنعت قطع شد و به سمت بخش خانگی آمد، البته ما مشکلاتی در بخش سیمان و میلگرد پیدا کردیم که با دادن برق شبانه این مشکلات نیز حل می شود.

رئیس مجلس اضافه کرد: ما باید به سمت سیاست گذاری درست و سرمایه گذاری و قوانینی برویم که زیر ساختهای کشور را خصوصا در بخش برق و انرژی های تجدید پذیر تقویت کند. در بودجه ۱۴۰۰ تصمیم خوبی برای حوزه برق، عدالت در مصرف برق، قیمت گذاری و سرمایه گذاری گرفته شد که اگر به آن سمت حرکت کنیم مشکلات حل می شود.

قالیباف یادآور شد: البته نارسایی هایی وجود دارد و در برخی از استان ها این فشار بیشتر است، دولت دارد در این باره تدبیر می کند و پیگیریهایی که صورت گرفت. رها سازی ۱۵۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد کرخه و دز در دستور کار قرار گرفت که مشکل بخش کشاورزی و همچنین هور حل و فصل شود. امیدواریم با برنامه ریزی دقیق در زیر ساخت ها این مشکلات حل و فصل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.