×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تاکید استاندار: ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی خوزستان نیاز به حمایت بیشتر دارند

قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان المپیکی و پاراالمپیکی خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان از اعتبار دولتی خوبی برخوردار بوده و همچنین در بخش نفت اعتبارات قابل توجهی وارد ورزش استان شده که می توان از این طریق مشکلات ورزشکاران استان را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات ورزشکاران استان بسیار ریز و ناچیز است که می توان آنها را ساماندهی کرد افزود: قطعا اگر از آنها حمایت بیشتری شود سبد مدالی ما در میادین مختلف پربارتر خواهد بود از طرفی می توان از ظرفیت شرکت‌های استان در این زمینه کمک‌ گرفت.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید مبلغ پاداش خوب و مناسبی برای ورزشکاران استان که المپیک و پاراالمپیک مدال آوری می کنند در نظر گرفته شود گفت: هر گونه اقدامی در راستای تقویت ورزش استان انجام خواهیم داد و معتقدیم که موضوع ورزش باید در راس کار قرار بگیرد.

وی افزود: به راحتی می توان از طریق ردیف‌های دولتی و کمک اسپانسر و نهادهایی همچون بسیج در راستای کمک به ورزشکاران استان کمک گرفت همچنین می توان از ظرفیت بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت و سازمان بسیج که تاکنون اقدامات بسیار موثری در کشور انجام داده اند، استفاده کرد.

سلیمانی دشتکی گفت: شرکت های فولادی، پتروشیمی ها، نفت، گاز و نیشکر در استان بسیار پر درآمد هستند که می توانند در حیطه عمل به مسئولیت اجتماعی خود به ورزشکاران ما کمک کنند که معتقدم با تشکیل یک کمیته می توان به مشکلات ورزشکاران و هیات های ورزشی استان رسیدگی کرد.

وی افزود: دولت باید در تاسیس زیرساخت ها، بحث نظارتی داشته باشد و باید پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان را به باشگاه داران واگذار کرد تا این پروژه ها به سرانجام برسد. حمایت از قهرمانان و بازدید از باشگاه‌ها جزو وظایف ما بوده اما شرایط کرونایی استان و اعمال محدودیت ها موجب شد تا نتوانیم پس از ورود ورزشکاران مدال آور به استان از آنها استقبال کنیم.

استاندار گفت: ما در استان ایلام بارها و بارها و شاید بیش از ۱۵ مرتبه به استقبال قهرمانان مدال آور استان رفته و از آنها تجلیل کردیم ولی در شرایط کنونی به دلیل کرونا از برگزاری مراسم محروم هستیم.

وی بیان کرد: به تجهیز ورزشگاه کوی طلاب اهواز کمک می‌کنیم تا رونق داشته باشد و اگر بتوانم حتما به محل کمپ اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در تهران رفته و از کشتی گیر خوزستانی و المپیکی کشورمان و همچنین مربیان او تجلیل خواهیم کرد.

سلیمانی گفت: در استان اموال تملیکی بسیاری همچون کولر و دیگر امکانات داریم اما متاسفانه اختصاص آنها به دستگاه ها کار سختی است که انتظار داریم این موضوع از طریق نمایندگان استان در مجلس پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به شرکت های زیادی که در استان وجود دارند ما نباید در بحث اسپانسر مشکلی داشته باشیم به همین دلیل لازم است که با چند شرکت استان جلسه ای داشته باشیم تا در امر تیمداری و حمایت از ورزشکاران به ما کمک کنند.

در این مراسم از هفت ورزشکار مرد و زن المپیکی و پاراالمپیکی خوزستان به نام های هاشمیه متقیان، امان اله پاپی، صادق بیت سیاح، غلامرضا رحیمی، فالح عیاشی ، محمد موسوی و امین میرزازاده در رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.