×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
علت قطعی آب، اقدامات نفوذی‌های خائن است | مساجد را به محل تجمعات مردمی تبدیل کنید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، درپی اعتراضات صورت گرفته در برخی مناطق خوزستان، پیرامون قطعی آب، خطاب به جامعه حوزوی خوزستان، پیامی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن پیام مدیر حوزه علمیه خوزستان بدین شرح است؛

مدیران، اساتید و طلاب عزیز و جهادی‌ام

سلام الله علیکم اجمعین

می‌دانم امروز مشکلات کشور و خصوصاً مشکلات مردم عزیز، غیور و صبور خوزستان، سینه‌هایتان را تنگ و قلوبتان را به‌درد آورده است.

قطعاً گرانی، بیکاری، محرومیت، گرما، قطعی برق و آب، از بین رفتن دام‌هایی که تنها سرمایه این مردم تهی‌دست و رنج‌کشیده‌ی محروم از سرمایه‌های ملی است، همه را به ستوه آورده؛ اما بدانید این نفوذی‌های از خدا بی‌خبر و خود فروخته، امروز ده‌ها خیانت دیگر را انجام می‌دهند تا مردم را به صحنه اعتراض و آشوب بیاورند.

قطعاً هدف آن‌ها، ایجاد کشوری آشوب‌زده است؛ بلکه بتوانند دنباله آشوب‌ها را به دولت بعد استمرار دهند تا دولت منتخب، کشوری متلاطم را تحویل گیرد. بعد هم این نفوذی‌های خائن، با ایجاد تظاهرات، مردم را به خیابان آورند و آن‌ها را بکشند و خونشان را به گردن دولت و نظام بیاندازند.

به همین دلیل امروز رسالت شما این است که مردم را آرام و آگاه کنید و با دعوت آن‌ها به مساجد، ضمن مطالبه‌گری صحیح از مسئولین، مردم را دعوت به صبر کنید تا إن‌شاءالله دولت منتخب، کشور را در دست گیرد.

إن‌شاءالله خدای قهار، انتقام سختی از این ناجوانمردان زالو صفتِ وطن‌فروش که خشنودی دشمن را به رضای خالق ترجیح می‌دهند، خواهد گرفت و پاداش صبوری ملت عزیز را برای اطاعت از ولی‌شان با گشایش در امورشان خواهد داد. ان الله ولی قدیر

والسلام علیکم ورحمه الله

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.